Vásárlóvá válás

Leírás

Ez egy egyszerűbb automatizmus, ahol a vásárlóinkat megjelöljük különböző tagekkel, elveszünk tőlük tageket és különböző listákra íratjuk fel őket.

Figyelj rá, hogy milyen tageket veszel el. Ha valamilyen tagre már nincs szüksége a vásárlónak, akkor nyugodtan vedd le róla, de ha következtetést tudsz belőle levonni, akkor hagyd rajta.

Ezzel az automatizmussal lesz kerek a rendszerünk. Íme egy példa:

  • Egy látogató feliratkozik egy e-mail sorozatra vagy egy lead magnetre.
  • Ha ActiveCampaign formot vagy Thrive Leads-et használsz, minden okés, megkapja a megfelelő taget. Ha nem, az sem baj, mert előrelátó voltál, csináltál egy külön Action listet csak erre, és azzal adod oda neki a taget, ami elindítja az e-mail sorozatot vagy kiküldi a lead magneted.
  • Végigvezeted az első sorozatodon (vagy odaadod neki a lead magnetet), de az illető még nem vásárol tőled.
  • Ezután átkerül egy sales sorozatba, ahol már kicsivel direktebb a marketinged.
  • Ha vásárol a sales sorozat közepén, akkor megkapja a PURCHASE taget.
  • Ez megállítja a különböző sorozatokat, amiben aktuálisan benne van (és elkezdődik neki az onboarding, az „üdv a fedélzeten”, ami a következő leckében lesz).

Amennyiben mégsem vásárolt volna, akkor később hírleveleket küldhetsz neki, új lead magnetekre lesz lehetősége feliratkozni, vagy követőkód alapján tudod új sorozatokba betenni.

Ha pedig úgy tűnik, hogy kezd már téged elfelejteni, pl. nem nyitja meg az e-mailjeidet, nem jár az oldalon, akkor az engagement automatizmusunkkal ezt észrevesszük, és egy idő után – ha nem tudod/akarod visszacsábítani – leíratjuk.

Ez lenne egy jól működő e-mail marketing rendszer alapesetben.

Letölthető automatizmus – Vásárlóvá válás

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kezdd el használni a legjobb e-mail marketing szoftvert!