Engagement
Leírás
Egy nagyon izgalmas 3 részes automatizmust mutatok most be. Ha szépen felépíted, akkor automatikusan meg fogod tudni jelölni a feliratkozóidat aszerint, hogy mennyire elkötelezett követőid. Ráadásul azt, aki régóta nem lépett veled kapcsolatba, le is tudod íratni a listádról, így az idő múlásától függetlenül folyamatosan aktív listád maradhat.
A videóban elfelejtettem a Re-engagement automatizmusban leíratni a feliratkozót az összes listáról. Ezt tedd meg, mert máskülönben az action listeken fent lesz, ami nem szerencsés, mert fizetned kell utána.
Re-engagement automatizmusunk időközben sajnos valahogy elkeveredett, így ez nem szerepel a letölthető automatizmusok listájában. Ha a videót figyelmesen, esetleg szakaszonként megállítva nézed, ezt az automatizmust a látottak alapján egyedül is könnyen létre tudod hozni.
Letölthető automatizmusok
Part 1 – Engagement tagging – http://tplshare.com/XMrhnMs
Part 2 – Engagement tagging – http://tplshare.com/E43cU$H
Alapok
Tagek
Listák
Formok
Kontaktok
Kampányok
Automatizmusok
- Automatizmusok
- Feliratkozó Email Sorozat
- Lead Magnet
- Action list
- Sales sorozat
- Vásárlóvá válás
- Onboarding
- Engagement
- Kosárelhagyás – 1 terméknél
- Retargeting
- Több lead magnet – 1 sales sorozat
- Automatizmusok tervezése
0 hozzászólás